Informationsmateriale om nye 8Q 2024/2025

Kære forældre til børn på Forældreskolens venteliste til kommende 8Q,

Da vi - pga vejrsituationen - har en del afbud til informationsmødet i eftermiddag, har vi her forsøgt at samle de vigtigste informationer til jer.

Her finder I link til vores brochure og link til vores skoleblade, som giver et unikt blik ind dagligdagen på vores skole. For at understøtte dette får I også link til præsentationsmaterialet/slides fra informationsmødet.

Skulle materialet ikke være fyldestgørende nok, håber vi, at I vil benytte af jer muligheden for at kontakte vores skoleleder eller pædagogiske leder for mellemtrin og udskoling:

Céline Vissing, Skoleleder:                             Tlf.  27 51 07 09 / sm@foraeldreskolen.dk
Søren Michelsen, Pædagogisk leder:             Tlf.  26 13 90 49 | cv@foraeldreskolen.dk

Her vil I have mulighed for at stille uddybende spørgsmål til skolegangen på - og skoleskiftet til - Forældreskolen Aarhus.

Allerede i løbet af onsdag og torsdag begynder vi at udsende invitationer til de første 22 indskrivningssamtaler, som afvikles den 15. og den 17. januar 2024.

Rigtig god læselyst ;o)

Mange hilsener fra

Céline Vissing
Skoleleder