ET TRYGT OG INSPIRERENDE LÆRINGSMILJØ
MED ET HØJT FAGLIGT NIVEAU

Velkommen til Forældreskolen - en privatskole i Aarhus

Forældreskolen Aarhus er en privatskole, der drives efter de til enhver tid gældende love og andre regler for private grundskoler. Skolen er grundlagt i 1867 og har siden 1935 ligget på Marselis Boulevard 17 - tæt på skov og strand.

I dag er vi en tidssvarende og velorganiseret skole med 528 elever fordelt på 25 klasser fra 0. - 9. klasse.
Læs mere om Forældreskolen her.

NYT telefonnummer til SFO Lindehuset
Forældreskolens SFO – Lindehuset − kan kontaktes på telefon 48 80 35 62 (NYT NUMMER)

Opskrivning af børn på venteliste
Du kan selv opskrive dit barn på skolens venteliste online.
Vælg menupunktet "VENTELISTE" øverst og herefter "Skriv dit barn op" i menuen til venstre.

Elevoptag til 4X & 4Y 2024/2025
Hvert år udvider vi vores eksisterende 3. klasser med fire elever (en dreng og en pige i hver af de to klasser) lige inden, de bliver til 4. klasse. Den process starter vi op lige omkring påsken 2024 - og skriver ud til forældrene til de børn, der står på skolen venteliste.

Ny CEPOS analyse ude nu
Hvor gode er grundskolerne til at løfte eleverne fagligt? CEPOS har netop offentliggjort deres analyse af undervisningseffekten på alle landets grundskoler i skoleåret 2021/2022 - se mere her

Søger du job som tilkaldevikar eller skolepædagog
Søger du job som tilkaldevikar eller skolepædagog, så se mere her